Picknicken met ROOD Amersfoort!

24 juni 2006

Picknicken met ROOD Amersfoort!

ROOD Amersfoort bestaat ondertussen alweer een half jaar. Via diverse acties zijn wij de afgelopen periode, zowel op straat als in de media, zichtbaar geweest. Na de eerste bijeenkomst op 11 januari jl. zijn wij al snel gegroeid tot veertien actieve leden. ROOD organiseert op 1 juli een informatieve picknick in het Randenbroekerpark met als thema ‘het nut van actievoeren’.

Op woensdag 11 januari jl. organiseerde ROOD Amersfoort met succes zijn eerste ledenbijeenkomst. Met een opkomst van bijna twintig jonge geïnteresseerden verliep deze geheel boven verwachting.

Sinds die tijd is ROOD Amersfoort druk bezig geweest zich op de politieke kaart te zetten, en zijn wij met diverse acties op straat en in de media zichtbaar geweest. Wekelijks komen er gemiddeld twaalf actieve leden naar het overleg in het gemeentehuis!

De picknick vindt plaats in het Randenbroekerpark, in de vorm van een thematische picknick. Jongeren onder de 28 jaar kunnen zo op ontspannen wijze met ROOD Amersfoort kennismaken. We verzamelen om 12:30 uur voor het park aan de ingang aan de Bisschopsweg.

Het thema van deze bijeenkomst is ‘het nut van actievoeren’. Freek Bersch, afdelingsvoorzitter van de SP in Utrecht en oud-voorzitter van ROOD Utrecht en Marjolein Buijssen, raadslid voor de Tilburgse SP en ook oud aanvoerder van ROOD Tilburg, zullen spreken en in discussie gaan over ‘het nut van actievoeren.’ Voor meer informatie kunnen mensen contact op via roodamersfoort@sp.nl

Lijkt ROOD Amersfoort je leuk maar kan je 1 juli niet? Jammer, maar niet helaas, je bent natuurlijk ook van harte welkom bij een overleg. Daarvoor kun je ook het beste even via het mailadres contact opnemen.