VLUCHTALARM 6 JANUARI 2007!!

29 december 2006

VLUCHTALARM 6 JANUARI 2007!!

Ben jij voor een humaner vluchtelingenbeleid?
Elke eerste zaterdag van de maand organiseren SP en ROOD Amersfoort de actie “vluchtalarm”.

Om 12:00 uur maken we met zoveel mogelijk mensen herrie voor een humaner vluchtelingbeleid op de Varkensmarkt in Amersfoort.
Kom ook!

Aankomende data:
6 januari
3 februari enz.
Let op: deze keer niet op het Stationsplein!

Iedere eerste zaterdag van de maand vragen we met zoveel mogelijk mensen en lawaai op de Varkensmarkt in Amersfoort, aandacht voor een humaner vluchtelingbeleid.

Het vluchtelingenbeleid van Nederland wordt steeds harder. Mensen die hier al jaren wonen zitten nog steeds in onzekerheid of ze mogen blijven of niet. Kinderen die hier zijn geboren moeten opeens naar een land vertrekken waar ze nog nooit zijn geweest. Alleenstaande Minderjarige Asielzoekers (AMA's) worden zodra ze 18 jaar zijn zonder enige hulp uitgezet naar het land van herkomst. De omstandigheden waarin al deze mensen leven is erbarmelijk. Om deze, en nog veel meer redenen, roepen wij iedereen op om tegen dit beleid hun stem te laten horen.

Deze actie wordt door verschillende organisaties in een aantal steden in Nederland georganiseerd. Wij willen mensen van deze situatie op de hoogte stellen en de regering laten horen dat dit niet wordt getolereerd!

Kom ook met ratels, pannendeksels, toeters, bellen, trommels, fluitjes, je schoonmoeder of je hele klas en laat horen dat dit niet zo verder kan gaan!