ROOD Amersfoort heropent fietsiefoetsie

24 september 2008

ROOD Amersfoort heropent fietsiefoetsie

Nu er een tekort van 1081 fietsenrekken en een onfatsoenlijk wegsleepbeleid rondom station Amersfoort is, heeft ROOD Amersfoort de actie-site www.fietsiefoetsie.nl opnieuw tot leven geroepen.

Mensen kunnen op die website, en de komende weken op diverse momenten op station Amersfoort, een handtekening zetten ter ondersteuning van een initiatiefvoorstel dat wethouder Luchtenveld dwingt de problemen serieus te nemen, aan te pakken en op te lossen.

Een jaar geleden ondersteunden al 1250 mensen een petitie die wethouder Luchtenveld opriep om het aantal gratis fietsenrekken uit te breiden en om het wegsleepbeleid een halt toe te roepen zolang er onvoldoende rekken zijn. Dit was verassend genoeg niet voldoende om de wethouder te overtuigen dat er echt iets moet gebeuren. Wanneer de gemeenteraad in meerderheid achter het initiatiefvoorstel zal gaan staan, dan kan Luchtenveld niet meer anders dan aan de slag.

Ergert u zich ook aan het wanbeleid en wilt u ook voldoende gratis fietsenrekken en een einde aan het onrechtvaardige wegsleepbeleid? Teken dan hier!

archief