aftrap verkiezingscampagne in schothorst

3 januari 2010

aftrap verkiezingscampagne in schothorst

Op 2 januari stond de nieuwe SP kraam in de wijk Schothorst. Vooraf was al door een tiental leden gefolderd in de wijk en dit resulteerde dan ook in een goede opkomst van geïnteresseerden aan de kraam.

drukte bij de kraam

Om even voor 12 uur zijn we begonnen met de opbouw van de nieuwe kraam, de eerste SP-ers stonden al te trappelen om op te bouwen, of misschien stonden ze wel te trappelen om hun voeten warm te houden, want het was erg koud!

opbouwen in de kou

De kraam stond tegenover de Lidl, maar sommige SP-ers waren ook bij de C1000 te vinden, om mensen te vragen naar de plus en min punten van hun wijk. Doordat er vooraf gefolderd was en er door de wijk heen borden zijn opgehangen met leuzen die specifiek voor Schothorst waren gemaakt, kwamen velen een kopje warme tomatensoep halen en gingen met de mensen aan de kraam in gesprek.

tomatensoep

Er is veel informatie uitgedeeld en er zijn -af en toe- verhitte discussies gevoerd. Al met al een succesvolle kraam, die we aankomend weekend gaan herhalen in de wijk Liendert/Rustenburg.

joke in actie