Niet vergeten: vanavond discussie avond over de Thuiszorg!

18 januari 2010

Niet vergeten: vanavond discussie avond over de Thuiszorg!

Vanavond om 20.00 uur start de discussie bijeenkomst over de thuiszorg in Amersfoort. Vanaf half 8 begint de inloop en kun je warmdraaien met een kopje thee of koffie. De bijeenkomst wordt gehouden in Zandfoort aan de Eem, aan de Kleine Koppel 20/21, Amersfoort.

Voor de paneldiscussie met u hebben wij uitgenodigd:

Renske Leijten, woordvoerder Zorg namens de SP in de Tweede Kamer
Hans van Daalen, wethouder Zorg en Volksgezondheid in Amersfoort
Wim van der Hoorn, onderhandelaar namens ABVA/KABO
Jan Torny, directeur van Thuiszorg Service Nederland (TSN), een grote commerciële thuiszorgorganisatie, die onlangs Amant Huishoudelijke Hulp heeft overgenomen
Deborah Warta, namens Buurtzorg, een kleinschalig opererend thuiszorgbedrijf.

Als presentator en discussieleider treedt op: Frans Weijzen, bekend sociaal advocaat en gedreven SP-er!

pol cafe uitn

Thuiszorg raakt ons allemaal! Gaat het niet om onszelf, dan toch om een vader of moeder, buurvrouw, vriendin… Grote veranderingen voltrekken zich binnen onze thuiszorg. Commerciële concerns maken zich meester van de thuiszorgmarkt in onze omgeving. Wat betekent dat eigenlijk? Hoe gaat het verder met de zorg voor ons of voor onze dierbaren? Is er straks nog sprake van toewijding en een menselijke benadering? Laat daarom uw stem horen, want nu komt het er op aan!

Tot maandag 18 januari a.s. in Zandfoort aan de Eem!
Heeft u vragen over dit Politiek Café of wilt u meedoen met de SP, kijk dan op www.amersfoort.sp.nl of mail naar amersfoort@sp.nl