Grote Schoonmaak bij Fortis/ABN-Amro en SNS

2 juni 2010

Grote Schoonmaak bij Fortis/ABN-Amro en SNS

Vandaag is er grote schoonmaak gehouden bij een aantal bankkantoren in de amersfoortse binnenstad. Paulus Jansen, tweede kamerlid van de SP poetste vrolijk mee. Het mag worden gezegd: De SP is niet vies van een beetje werken, soppen, schrobben en boenen.

bankbusters

Gewapend met emmers, ragebol, bezems, groene zeep en (hoe kan het anders) sponzen, gingen wij aan de bak! Kijk verder voor een beeld en filmverslag.

Paulus Jansen vertelt in het filmverslag een beetje over de grote schoonmaak, de banken en hoe wij vinden dat de crisis betaald kan worden.

We zijn begonnen bij het ABN-AMRO pand, waar, hoe verrassend, ineens Fortis in blijkt te huizen. Sigarettenpeuken werden weggeveegd, vuil en

doe mee met de SP haaldebezemdoordebonus immy sopt de stoep veegt paulus nou abn of fortis bij elkaar? stel een daad en toon je moed

troepjes verwijderd, pandje gepoetst. Omstanders reageerden positief, waren positief en pakten graag een sponsje aan. Vooral Den Haag schoonvegen! is een veel gehoorde kreet geweest. Na een half uurtje poetsen onder leiding van het grote schoonmaaklied, zijn we verder getrokken naar de SNS bank om daar de stoep te schrobben.

de banken betalen niet lullen maar poetsen

Een succesvolle actie! Kom erbij, wordt lid, en poets mee!