Emile Roemer bezoekt de provincie Utrecht

10 februari 2011

Emile Roemer bezoekt de provincie Utrecht

Emile Roemer bezoekt maandag 14 februari de provincie Utrecht. Samen met Anne-Marie Mineur, lijsttrekker voor de SP voor de Statenverkiezingen in Utrecht, gaat hij naar Amersfoort, Utrecht en Wijk bij Duurstede.

Eerst gaan zij ’s ochtends naar het re-integratiebedrijf UW Groen in Utrecht. Daarna volgt een bezoek aan het activiteitencentrum De Drietand in Amersfoort. Vervolgens is er van 15.45 tot 17.15 uur een, vrij toegankelijke, bijeenkomst in het Calypsotheater aan de Markt in Wijk bij Duurstede onder het motto ‘De zorg kan anders en beter’. Aansluitend leggen Emile en Anne-Marie een werkbezoek af bij de zorgboerderij ‘De Bossewaard’ in Cothen.

Emile en Anne-Marie

’s Avonds legt Emile Roemer uit waarom de verkiezingen van 2 maart zo belangrijk zijn. Dan kan iedereen vragen aan hem stellen. Vanaf 19.30 is iedereen van harte welkom in De Jacobikerk, St. Jacobsstraat 171 in Utrecht. Aanvang 20.00 uur.

Uitgebreidere informatie over deze dag leest u op de afdelingssite van de SP Amersfoort, Utrecht en Wijk bij Duurstede.

/nieuws/2011/02/emile-roemer-in-de-drietand-in-amersfoort