Buurten in Vathorst

5 mei 2012

Buurten in Vathorst

Buurten in Vathorst met de SP

Ook Vathorst wordt niet vergeten door de SP. Afgelopen zaterdag, 28 april, was het de beurt aan deze wijk om te worden bezocht door een team buurtende SP-ers. Vooraf was er geflyerd om de mensen te laten weten dat we langs zouden komen. De SP-kraam, onze gebruikelijke uitvalsbasis, bevond zich dit keer in winkelcentrum Vathorst.

Dankzij een goede opkomst was het weer mogelijk om in 2 shifts te buurten, en we hebben dan ook behoorlijk wat huizen kunnen bezoeken dit keer. In het algemeen zijn de bewoners in het deel van de wijk dat we bezocht hebben best tevreden met hun buurt. Wel maken sommige mensen zich zorgen over het gebrek aan voorzieningen voor de wat oudere jongeren. Zeker als de huidige jonge generatie kinderen in de wijk wat ouder wordt zal hier wat aan moeten gebeuren.

Alhoewel je zou verwachten dat een wijk als Vathorst niet meteen een typische SP-wijk is, blijkt er toch ook hier de nodige belangstelling voor de SP te bestaan. We zullen dan ook zeker ons gezicht nog vaker in deze wijk laten zien!

Mocht u ons nou gemist hebben, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen, bijvoorbeeld als u iets te melden heeft, of als u op zoek bent naar informatie. Kijk hiervoor onder het kopje "contact".