SP-stemmers bedankt!

14 september 2012

SP-stemmers bedankt!

De voorspelde verkiezingswinst voor de SP is helaas uitgebleven, maar dat betekent niet dat wij de moed opgeven. We gaan weer met 15 zetels de Tweede Kamer in en zijn blij met het vertrouwen dat een miljoen kiezers in ons blijven stellen. Wij willen iedereen die op ons heeft gestemd dan ook heel erg bedanken hiervoor.

Ook willen wij de vele vrijwilligers uit onze afdeling die zich hebben ingezet voor de campagne bedanken. Deze keer is het misschien niet gelukt om de partij te laten groeien, maar wij blijven vechten voor een socialer Nederland, en op lokaal niveau voor een socialer Amersfoort. Tijdens deze verkiezingen is gebleken dat heel veel mensen nu de SP als een serieus alternatief zien, en dat schept vertrouwen voor de toekomst!

We zijn ook erg blij met de aanwas van nieuwe leden binnen onze afdeling in de afgelopen periode, en we hopen dat ook zij zich actief in gaan zetten voor onze partij. Wilt u hen daarbij helpen, word dan ook lid van de actiefste partij van Nederland!