Kom naar de zorgmanifestatie in Amsterdam!

4 juni 2013

Kom naar de zorgmanifestatie in Amsterdam!

Zorgmanifestatie

De strijd voor de thuiszorg is nog niet voorbij! Komende zaterdag 8 juni organiseert Abvakabo/FNV in Amsterdam een grote zorgmanifestatie. De SP steunt de mensen in de zorg en deze manifestatie en roept dan ook iedereen op om hieraan mee te doen en zoveel mogelijk mensen mee te nemen!

Op 10 juni praat de Tweede Kamer over de toekomst van de zorg, waaronder de voorgenomen duizenden ontslagen in de thuiszorg. Het is nu van groot belang om de politiek te laten weten dat we deze botte bezuinigingen niet pikken.

Rond 12:00 vertrekt er een demonstratietocht vanaf de Czaar Peterstraat (ter hoogte van de Theater Fabriek Amsterdam op nr. 213) naar het Oosterpark. Mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten worden per pendelbus naar het Oosterpark gebracht. Tussen 13:00 en 15:00 is er een afwisselend podiumprogramma in het Oosterpark.

Vanuit veel plaatsen in het land rijden Abvakabo-bussen naar Amsterdam, ook vanuit Amersfoort. Opgeven kan via een mail naar 8juni@sp.nl.

Staat u ook op voor de zorg? Wij hopen u te zien op zaterdag 8 juni!

SP - Sta op voor de zorg!
Abvakabo/FNV - Strijd voor thuiszorg