Kom naar de thuiszorg bijeenkomst 9 september

24 augustus 2015

Kom naar de thuiszorg bijeenkomst 9 september

Foto: SP Media

Door de recente bezuinigingen op de thuiszorg heeft thuiszorginstelling TSN aangekondigd dat in Amersfoort 57 werknemers hun baan zullen verliezen en dat de lonen van 300 thuiszorgers verlaagd zullen worden. Hierdoor komen veel thuiszorgers in financiële problemen, en is er veel onzekerheid. Veel Amersfoorters vinden dat het college alles op alles moet zetten om de verschrikkelijke gevolgen van de bezuinigingen te minimaliseren.

Op 9 september organiseert een groep boze TSN-medewerkers samen met de SP Amersfoort een actiebijeenkomst. Op deze avond zullen we bespreken wat we kunnen doen tegen de bezuinigingen van de gemeente Amersfoort.

Ook komt Renske Leijten, Tweede Kamerlid voor de SP en woordvoerder zorg praten over de bezuinigingen.

Om te zorgen dat de actie slaagt is het belangrijk dat zo veel mogelijk thuiszorgers en sympathisanten een vuist te maken. Zorg dus dat u ook aanwezig bent, en nodig ook thuiszorgmedewerkers in uw netwerk uit.

Alleen door de krachten te bundelen kunnen we er voor zorgen dat deze bezuinigingen worden verminderd en de ontslagen en loonkorting worden tegengegaan.

Wanneer? Woensdagavond 9 september vanaf 19:30u

Waar? De Moed, Snouckaertlaan 70 in Amersfoort

Aanmelden is wel zo prettig. Wilt u meer informatie of meehelpen met de actie? Stuur dan een mail naar amersfoort@sp.nl of bel met Bob van Ravensberg, 06-54963733