Meijer interim-voorzitter SP Amersfoort

13 maart 2019

Meijer interim-voorzitter SP Amersfoort

Ad Meijer is de nieuwe interim-voorzitter van de SP Amersfoort. Hij volgt Bob van Ravensberg op. Van Ravensberg was de afgelopen twee jaar voorzitter van de afdeling. Hij blijft wel onderdeel van het bestuur. ‘Het was een enorme eer om de afgelopen twee jaar voorzitter te mogen zijn van deze mooie afdeling. We trokken samen met bewoners op voor fatsoenlijke huizen, voor voldoende parkeerplekken en voor een veilige Noordewierweg. Helaas is het steeds moeilijker om het voorzitterschap met werk en privé te combineren. Daarom ben ik heel blij dat Ad Meijer het stokje wil overnemen en natuurlijk blijf ik mij inzetten voor een menselijker en sociale Amersfoort.’

Ad Meijer was eerder tussen 2011 en 2017 gemeenteraadslid in Amersfoort. Hij is altijd betrokken gebleven bij de afdeling. Nu neemt hij de taken van Bob van Ravensberg waar tot de Algemene Ledenvergadering in juni. ‘Samen met alle leden gaan we nu eerst aan de slag om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen gaan stemmen bij de verkiezingen op 20 maart. Belangrijke verkiezingen: Dan kan iedereen kiezen tussen partijen die verantwoordelijk zijn voor de aanleg van de Westelijke Rondweg of de SP. Dan kan iedereen stemmen voor Rutte of Rechtvaardigheid.’