Noordewierweg geen racebaan!

De Noordewierweg is onveilig. Scooters en auto's rijden er te hard en halen rakelings fietsers in. Parkerende auto's bij Albert Heijn zorgen voor gevaarlijke situaties. En dit terwijl er op deze straat veel kinderen moeten oversteken om naar school te gaan. Tot nu toe lijkt het er niet op dat de gemeente met een serieuze oplossing komt voor dit probleem.  Het wordt tijd dat hier iets aan verandert.

Wilt u ook meehelpen om de Noordewierweg veiliger te maken? Dat kan op de volgende manieren:

• Teken deze petitie als u dat nog niet gedaan heeft!
  • Hang een poster voor uw raam, u kunt deze hier gratis aanvragen, en wij bezorgen deze dan zo snel mogelijk bij u thuis. Vergeet ook niet uw buren te vragen om ook een poster op te hangen!
  • Help mee met het verzamelen van handtekeningen. Download hier een handtekeningenlijst, print hem uit, en vraag zoveel mogelijk van uw buren, vrienden en kennissen om deze te ondertekenen. U kunt de lijst inleveren bij het op het formulier aangegeven adres.
  • En als u nog meer wilt doen, doe dan mee met het actie-team, en denk mee over hoe wij de gemeente zo ver kunnen krijgen om de Noordewierweg aan te pakken, en help mee met de voorbereiding van buurtbijeenkomsten en acties.