Campagne-overleg in Leusden!

29 juni 2012

Campagne-overleg in Leusden!

Na het meest rechtse kabinet sinds de Tweede Wereldoorlog staat Nederland op een tweesprong. De keuze lijkt niet moeilijk, kiezen we voor rechts of gooien we het roer om en kiezen we voor links? Als we de peilingen mogen geloven wordt het een strijd tussen Rutte en Roemer. Maar in deze tijd gaat het niet om de poppetjes. Het gaat over de echte zaken, zoals de steeds verder oplopende armoede tegenover de verlaging op winstbelasting voor grote bedrijven. Het gaat over keuzes die grote gevolgen hebben voor alle Nederlanders.

Voor de SP kunnen dit historische verkiezingen worden. Wellicht is het de eerste keer dat de SP mee gaat regeren. Dan kunnen we echt iets veranderen in Nederland. Solidariteit tussen generaties is mogelijk zonder daarbij de ene groep de hoge kosten van de zorg te verwijten, of de andere groep te beschuldigen van luiheid tijdens hun studie. De zorg kan op een menswaardigere manier worden ingericht, zonder boetes op ziek worden of ziekenhuis opnames. En inwoners van andere Europese landen straffen voor de fouten van een falend bankensysteem tast de gelijkwaardigheid van deze groep mensen aan. Emilie Roemer doet het fantastisch in Den Haag maar hij kan het niet alleen. Voor ons als SP-leden is het nu belangrijker dan ooit te laten zien waar wij voor staan! We moeten laten zien dat een ander Nederland mogelijk is en dat wij een alternatief zijn voor het kille rechtse klimaat van dit moment. We moeten met zijn alleen onze schouders eronder zetten om de SP in het kabinet te krijgen, Emilie kan het niet alleen. Het is nooit belangrijker dan nu, doe mee.

Emile Roemer

In Leusden is de SP momenteel erg zichtbaar met de abriposter in de bushokjes. Maar ook tijdens de verkiezingen moet er heel wat gebeuren om de SP in Leusden naar de overwinning te helpen. We hebben folderaars, plakkers, buurters, en nog veel meer handen nodig. Vandaar dat ik een dringend beroep op je doe. Komende donderdag willen we een strategisch campagneoverleg organiseren. Doe je mee aan dit overleg? Heb je voldoende ruimte om een groepje SP-ers te ontvangen? Laat het me dan weten per mail op j_ritzema@hotmail.com of per telefoon op 06-14118745. Voor het campagne overleg hoor je natuurlijk van mij waar deze plaatsvindt.

Donderdag 5 juli campagne overleg om 19:30, ben je erbij?
Heb je ruimte voor hooguit 10 Leusdense SP-ers?
Kan je komende donderdag niet maar wil je wel actief zijn?

Laat het me weten!

Hartelijke groet,