Kiezers bijeenkomst met Henri Swinkels

22 augustus 2012

Kiezers bijeenkomst met Henri Swinkels

Op vrijdag 24 augustus aanstaande kunt u al uw vragen over de SP stellen aan toekomstig Tweede Kamerlid Henri Swinkels. Henri Swinkels is kandidaat Tweede Kamerlid voor de SP, en na deze verkiezingen zult u meer van hem zien vanuit Den Haag!

Vraagt u zich af wat nou precies het standpunt van de SP omtrent Europa is? Wat vindt de SP van de hypotheekrente aftrek? En wat wil de SP eigenlijk met de zorg? Op deze openbare avond zal Henri alle vragen beantwoorden zodat u goed geïnformeerd naar de stembus gaat.

In de wirwar van de campagne is het moeilijk om er achter te komen wat politieke partijen nu echt willen. Er is de stemwijzer en het kieskompas op internet beschikbaar om u te helpen bij uw keuze. Maar door op dertig vragen antwoord te geven en dan een stemadvies krijgen volstaat voor veel mensen niet. Je blijft nog steeds met veel vragen zitten. Tijdens de politieke verkiezingsmarkten staan verschillende politieke partijen zij aan zij om zich te profileren. Op dit soort markten is echter weinig ruimte om echt de diepte in te gaan en op alle vragen een antwoord te krijgen. Ook de SP heeft verschillende keren met een kraam op de Kooikersgracht in Leusden gestaan, ook de komende weken komt u SP Leusden tegen. U als geïnteresseerde voorbijganger bent natuurlijk van harte welkom met uw vragen en opmerkingen over de SP.

Op vrijdag 24 augustus om 19:30 uur bent u welkom in Antares in Leusden.
We beginnen de avond om 20:00 uur.
Het adres van Antares is Maximaplein 7 en we zitten achter het Grandcafé.
De toegang is gratis en iedereen is welkom.