SP werkgroep Leusden niet alleen in de Hamershof

4 september 2012

SP werkgroep Leusden niet alleen in de Hamershof

SP afdeling Leusden in de Biezenkamp

Dat Leusden groter is dan alleen winkelcentrum het Hamershof wisten de Leusdense SP-leden allang. Vorige week nog was er een politiek café in de nieuwe wijk Leusden Zuid, ook wel bekend als de tabaksteeg.

SP afdeling Leusden in de Biezenkamp

Afgelopen zaterdag verbreedde de werkgroep zijn horizon nog verder. De SP-kraam en een handjevol goed gemutste SPers waren te vinden in winkelcentrum De Biezenkamp. Tegen over de ingang van de Jumbo was de kraam met het verkort verkiezingsprogramma’s, de folders, frisbees en sponsjes te vinden. Er was veel aandacht voor de kraam en er werden allerlei vragen gesteld aan de verschillende SP-flyeraars.

SP afdeling Leusden in de Biezenkamp

Ook in andere wijken is de werkgroep zeer actief. Verschillende huishoudens in Leusden hebben al een verkiezingsfolder in de brievenbus gevonden. En de mensen die nog geen folder hebben hoeven zich niet druk te maken. Er worden nog steeds deur aan deur folders verspreid en komende zaterdag is de SP gewoon weer te vinden op winkelcentrum het Hamershof.

SP afdeling Leusden in de Biezenkamp

Tot aan de verkiezingen zal SP Leusden op veel meer plaatsen opduiken want heel Leusden moet weten dat de SP er ook voor de Leusdenaren is!