DE TOEKOMST VAN DE THUISZORG IN AMERSFOORT EN OMGEVING STAAT OP HET SPEL!

6 januari 2010

DE TOEKOMST VAN DE THUISZORG IN AMERSFOORT EN OMGEVING STAAT OP HET SPEL!

Afhankelijke cliënten zullen niet klagen!
Aanbestedingen in de thuiszorg verlopen niet democratisch!
Amersfoort 750 is voor de gemeente belangrijker dan goede thuiszorg!

Over deze en andere stellingen over onze thuiszorg organiseert de SP een Politiek Café op 18 januari a.s. in Zandfoort aan de Eem, Kleine Koppel 20/21, Amersfoort. We beginnen om 20.00 uur, maar vanaf 19.30 uur bent u van harte welkom, met een kop koffie of thee!

Voor de paneldiscussie met u hebben wij uitgenodigd:

Renske Leijten, woordvoerder Zorg namens de SP in de Tweede Kamer
Hans van Daalen, wethouder Zorg en Volksgezondheid in Amersfoort
Wim van der Hoorn, onderhandelaar namens ABVA/KABO
Jan Torny, directeur van Thuiszorg Service Nederland (TSN), een grote commerciële thuiszorgorganisatie, die onlangs Amant Huishoudelijke Hulp heeft overgenomen
Deborah Warta, namens Buurtzorg, een kleinschalig opererend thuiszorgbedrijf.

Als presentator en discussieleider treedt op: Frans Weijzen, bekend sociaal advocaat en gedreven SP-er!

Thuiszorg raakt ons allemaal! Gaat het niet om onszelf, dan toch om een vader of moeder, buurvrouw, vriendin… Grote veranderingen voltrekken zich binnen onze thuiszorg. Commerciële concerns maken zich meester van de thuiszorgmarkt in onze omgeving. Wat betekent dat eigenlijk? Hoe gaat het verder met de zorg voor ons of voor onze dierbaren? Is er straks nog sprake van toewijding en een menselijke benadering? Laat daarom uw stem horen, want nu komt het er op aan!

Tot maandag 18 januari a.s. in Zandfoort aan de Eem!
Heeft u vragen over dit Politiek Café of wilt u meedoen met de SP, kijk dan op www.amersfoort.sp.nl of mail naar amersfoort@sp.nl

connie